Konfiguracja logistyki

Na poprawne skonfigurowanie logistyki składa się kilka kroków:

  • Import stref
  • Ustawienie cen dla klienta
  • Ustawienie kosztów dla Cateringu
  • Godziny dostaw dla danej strefy
  • Przydzielenie kierowców
  • Przypisanie stref do adresów
  • Wybór opcji dostawy

  1. W celu importu stref wchodzimy w Logistyka -> Strefy

Instrukcja importu stref znajduje się tutaj: https://pomoc.caterings.pl/article/288-instrukcja-importu-stref

Plik do importu stref Goodspeed: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zi5XoQqTlFC6T-fXpBk2F2bd6NEpWKJq/edit#gid=735991149


Szczegółowa instrukcja ręcznego dodawania/edycji stref: https://pomoc.caterings.pl/article/159-strefy?preview=664b2eed78142106434406e6


Na widoku edycji stref ustalamy cenę dla klienta, koszt dla Cateringu, godziny dostaw, oraz przydzielonych kierowców.



  1. Przydzielanie stref do adresów odbywa się w Logistyka -> Adresy.

Nowe adresy automatycznie maja przydzieloną strefę, jednak jeżeli były dokonywane zmiany w strefach, to powiązanie pomiędzy nimi, a adresami do których były przypisane, zostanie usunięte.


Mamy zatem opcję przypisania stref do adresów, które ich obecnie nie mają wcale.

Odbywa się to poprzez przycisk "Przypisz strefy".


UWAGA: Przycisk "PRZEPISZ WSZYSTKIE ADRESY WEDŁUG AKTUALNYCH USTAWIEŃ NA STREFIE" odpisze i rozpocznie przypisywanie stref do wszystkich adresów w systemie. Jest to około 100 adresów na minutę, co przy dużej ilości klientów w systemie może potrwać długo. Zalecane jest klikanie tego w godzinach najmniej uczęszczanych przez klientów.



  1. W sekcji Konfiguruj markę -> opcje dostawy wybieramy opcje które będą widoczne na Panelu Klient, oraz możemy włączyć integrację z Goodspeed.

Po zaznaczeniu opcjonalnego checkboxa (Odbiór w punkcie), będzie możliwy odbiór toreb przez klientów w jednym z wybranych przez nich punktów.


Punkty te, są uprzednio ustalane przez Catering w sekcji Logistyka -> Punkty Odbioru

Poniżej znajdują się nazwy zastępcze - tylko dla przykładu.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami