Punkt odbioru


W tej sekcji mamy możliwość ustalenia punktów odbioru, z których klienci będą mogli odebrać swoje przesyłki osobiście.

Dzięki temu rozwiązaniu klienci mają wybór, czy chcą otrzymać swoją paczkę w domu, czy też odebrać ją z jednego z ustalonych wcześniej punktów. W przypadku wyboru tej drugiej opcji, w panelu klienta pojawi się zakładka "Punkty odbioru", w której będą widoczne dostępne punkty oraz godziny ich działania.


Widok listy punktów odbioru




W tej sekcji dostępne są również funkcje  eksportu oraz  ustawień kolumn, które zostały dokładniej omówione w poprzednich artykułach. Te narzędzia pozwalają na pobranie, przechowanie oraz ponowne wykorzystanie różnych informacji i ustawień.

Dodaj punkty odbioru


Aby dodać nowy punkt odbioru, należy wprowadzić jego nazwę, gdzie może znajdować się dokładny adres (może zawierać miasto, dzielnicę, ulicę i numer budynku )

Następnie należy wpisać godziny, w których klienci będą mogli odbierać swoje torby z tego punktu.


Dzięki tej funkcjonalności klienci zyskują większą elastyczność i wygodę w wyborze sposobu odbioru przesyłek. Mogą samodzielnie wybrać punkt odbioru, który znajduje się najbliżej ich miejsca pracy lub zamieszkania, a także dostosować godziny odbioru do swojego planu dnia.

Akcje

Ołówek to ikona edycji, która pozwala nam na wprowadzenie zmian. Klikając na nią przechodzimy do trybu edycji, gdzie możemy zmienić wcześniejsze dane.


Kosz to ikona usuwania, która pozwala nam na trwałe usunięcie punktu odbioru. Klikając na nią wyświetla się okno potwierdzenia usunięcia, gdzie musimy potwierdzić, że chcemy usunąć punkt odbioru, a następnie kliknąć przycisk Tak. Po usunięciu punktu nie będzie możliwości przywrócenia, dlatego warto upewnić się, że chcemy ją usunąć przed kliknięciem w kosz.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami