Import zamówień z Foodsi

Aby import zamówień z Foodsi wykonał się automatycznie i prawidłowo - należy przesłać do nas plik, który dostajecie od Foodsi.


Mail od Foodsi prosimy przekierować na foodsi@goodspeed.pl

UWAGA:

  • Prosimy o zrobienie do nas forwardu maila bez zmiany jego nazwy i treści.
  • Jeśli masz kilka marek Foodsi - przekieruj do nas każdy mail oddzielnie.


Własnoręczny import


W przypadku problemów z importem w weekend, gdy support Caterings jest niedostępny - możesz zaimportować zamówienia samodzielnie.


  1. Wejdź w Obsługa klienta -> Zamówienia i wybierz Importuj zamówienia. Następnie wybierz odpowiedni plik z urządzenia.

Obraz zawierający tekst, zrzut ekranu, design

Opis wygenerowany automatycznie

  1. Aby sprawdzić czy import odbył się poprawnie - sprawdź czy lista zamówień powiększyła się o ilość rekordów w pliku (bez pierwszego rekordu tytułowego).

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami