Zarządzanie powiadomieniami mailowymi i SMS od strony klienta

Klient może w prosty sposób zarządzać swoimi preferencjami powiadomień, jeśli dodasz do panelu klienta panel zarządzania powiadomieniami mailowymi, oraz SMS.

W tym celu wejdź do Panelu Admina w zakładkę Konfiguruj markę -> Powiadomienia mailowe, oraz Powiadomienia SMS.

Na samym dole obu tych sekcji znajdziesz Ustawienia powiadomień mailowych/SMS w Panelu Klienta


Sekcja ustawień powiadomień będzie widoczna w panelu klienta, gdy zaznaczony został przynajmniej  jeden typ powiadomień w sekcji Powiadomienia mailowe/SMS (dla klienta i administracji), oraz powiązane z nim ustawienie Powiadomień mailowych/SMS w Panelu Klienta.

Sama aktywacja wysyłki powiadomień bez jednoczesnego umożliwienia klientowi zarządzania powiadomieniami nie wystarczy, aby w Panelu klienta widoczna była ta sekcja (i na odwrót).

Jeśli w Powiadomieniach dla klienta i administracji wysyłka powiadomień jest aktywna, ale powiązane ustawienie w Powiadomieniach dla klienta nie jest zaznaczone, klient dostaje powiadomienia i nie może ich wyłączyć.


Jeśli dany typ powiadomień ma zaznaczone oba ustawienia (Powiadomienia dla klienta i administracji, oraz Powiadomień dla klienta) klientowi ukaże się opcja "toggle" umożliwiająca szybkie "włączenie/wyłączenie powiadomienia". 

W przeciwnym wypadku opcja "toggle" będzie niewidoczna.  

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami