Dwie diety na jeden adres

Klient ma możliwość wybrania więcej niż jednej diety na ten sam adres podczas składania swojego zamówienia.


W tym celu klient po wybraniu pierwszej diety, oraz adresu dostawy musi udać się na sekcję Podsumowanie, na której pod metodą płatności zauważy przycisk "+ Dodaj kolejną dietę".


Po wybraniu tej opcji klient będzie mógł wybrać drugą dietę do tego samego zamówienia.


Jeżeli klient się rozmyśli i będzie chciał usunąć jedną z diet z koszyka, wtedy musi kliknąć ikonę kosza na diecie, która nie jest obecnie aktywna.

W celu zmiany tego, która dieta jest aktywnie przeglądana, należy wcisnąć ołówek na "nieaktywnej diecie.




W przypadku zamówień dwóch, lub więcej diet na ten sam adres obowiązuje rabat wspólnej dostawy, który ma zachęcić klientów do zamawiania większej liczby diet na ten sam dzień i adres.

Po więcej informacji na temat rabatu wspólnej dostawy odsyłam do artykułu: https://pomoc.caterings.pl/article/137-jak-dziala-rabat-za-wspolna-dostawe

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami