Instrukcja skierowania strony pod Caterings

Przy tworzeniu nowej marki, niezbędne jest dodanie DNS pod Caterings aby Panel Klienta mógł wyświetlać się pod wskazaną przez catering subdomeną.


KROK 1

Jeśli masz już inne marki w Caterings:


Pierwszym krokiem jest jest ustalenie na jakie IP serwera będzie trzeba skierować subdomenę. Najprostszym rozwiązaniem jest użycie narzędzia takiego jak DNS checker.

Wpisujemy adres URL jednej z istniejących marek na naszym Panelu Admina i klikamy search.

Adres IP, który się Państwu wtedy wyświetli, będzie tym na który należy skierować nową subdomenę.


Jeśli jest to pierwsza marka w Caterings:


Zgłoś się do supportu poprzez czat na panelu administratora, aby dowiedzieć się na jakie IP skierować stronę.


KROK 2


Kolejnym krokiem jest postawienie przez catering subdomeny, na której będzie stał Panel Klienta.

Subdomena, która jest zapisana jako np. subdomena.catering.pl, to klasyczna subdomena DNS i w takiej formie należy ją przygotować. Może to być np. panel.catering.pl, zamów.catering.pl, ewentualnie od razu domena np. catering.pl w przypadku braku własnej strony głównej.

UWAGA: adres w formie domena.pl/subdomena to ścieżka w obrębie głównej domeny i jest częścią struktury URL, a nie DNS. To nie jest odpowiednia forma konfiguracji pod Panel Klienta.


KROK 3

Konfiguracja subdomeny

  1. Zaloguj się do panelu zarządzania DNS swojego dostawcy usług domenowych.

    - Znajdź sekcję "DNS Management" lub podobną, w której możesz zarządzać rekordami DNS.

    - Dodaj nowy rekord:

    • Typ rekordu: A (adres IPv4)
    • Nazwa: Tutaj wpisz nazwę subdomeny np. panel.catering.pl
    • Wartość: Wprowadź adres IP, który wyświetlił się w DNS checker dla innych marek na Twojej instancji Panelu Admina
    • TTL (Time To Live): Jest to parametr określający, jak długo wpis DNS może być przechowywany w pamięci podręcznej serwerów DNS. Standardowa wartość to zazwyczaj 3600 sekund (1 godzina). Możesz też zostawić wartość domyślną.
  2. Zapisz zmiany.
  3. Poinformuj nas, najlepiej przez czat, lub email supportowy, że subdomena została podpięta pod IP serwera.

Po wprowadzeniu tych zmian, DNS może potrzebować trochę czasu, aby się zaktualizować, zwykle do 24 godzin.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami