Rabaty

W tej zakładce ustawimy rabaty, które powinny obowiązywać w naszym cateringu

Przełączać się pomiędzy rabatami możemy w tym miejscu:



Rabat za długość diety

Ten rabat nalicza się gdy klient przy zamawianiu przekroczy pewny próg ilości dni w diecie. Odpowiednio za każdy dzień diety nalicza się rabat procentowy lub kwotowy (w zależności od tego jaki ustawimy).




Należy ustawić zakres dni "od-do". Na powyższym screenie widzimy przykład, gdzie zamawiając dietę na co najmniej 7 dni - klient dostanie rabat 1 zł za każdy dzień zamawianej diety. Natomiast zamawiając dietę co najmniej na 14 dni - dostanie już rabat wysokości 2 złotych za dzień diety.

Ze względu na czasami bardzo różniące się ceny diet możemy ustawić również rabat procentowy. Wtedy od ceny torby odlicza się ustawiony procent.


Po naliczeniu rabatu jest on odpowiednio pokazywany w koszyku:


Odbiór z punktu

Gdy mamy możliwość udostępnienia klientom opcji odebrania cateringu z punktu odbioru - możemy ustawić dla nich rabat, gdy taką opcję wybiorą. Przy dodanych do systemu punktach odbioru należy wprowadzić rabat za każdy dzień diety, gdy klient będzie odbierał torbę samodzielnie.



Rabat wspólnej dostawy

Aby zachęcić klientów do zamawiania kilku diet, przykładowo wspólnie z członkami rodziny, możemy wprowadzić rabat wspólnej dostawy. Działa on gdy kilka diet jest zamówionych na ten sam adres w systemie.Możemy ustawić zakres ilości diet oraz jaki rabat będzie przysługiwał za każdy dzień diety.




Więcej artykułów o rabatach znajdziesz tutaj:

  1. Jaka jest kolejność naliczania rabatów w koszyku? - https://support.caterings.pl/portal/pl/kb/articles/jaka-jest-kolejno%C5%9B%C4%87-naliczania-rabat%C3%B3w-w-koszyku
  2. Jak działa rabat za wspólną dostawę? - https://support.caterings.pl/portal/pl/kb/articles/rabat-za-wsp%C3%B3ln%C4%85-dostaw%C4%99-zasady-dzia%C5%82ania-4-7-2022
  3. Zmiana terminu lub adresu dnia diety, a rabat wspólnej dostawy - https://support.caterings.pl/portal/pl/kb/articles/zmiana-terminu-lub-adresu-dnia-diety-a-rabat-wsp%C3%B3lnej-dostawy
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami