Zapytania klientów

Funkcjonalność zapytanie klientów pozwala na zbieranie informacji o kodach pocztowych, miejscowościach wpisywanych przez klientów w panelu, które nie są aktualnie obsługiwane przez system.

Widok listy zapytań klientów


Te dane mogą być wykorzystane do dalszej analizy i zdefiniowania nowych kodów pocztowych, które można dodać do listy obsługiwanych przez system, co z kolei pozwoli na rozszerzenie obszaru dostaw.

Opcja ta pozwala na zwiększenie efektywności i elastyczności systemu oraz zaspokojenie potrzeb klientów w zakresie dostępności cateringu w ich okolicy.


W tej sekcji dostępne są również funkcje  eksportuarchiwizacji oraz  ustawień  kolumn, które zostały dokładniej omówione w poprzednich artykułach.
Te narzędzia pozwalają na pobranie, przechowanie oraz ponowne wykorzystanie różnych informacji i ustawień.

Powiadomienie mailowe 

Gdy dany adres zostanie dodany do strefy dostaw, system automatycznie wyśle powiadomienie e-mail na adres, który został podany podczas rejestracji. Dzięki temu klient zostanie poinformowany o tym, że jego adres jest już obsługiwany przez system i może skorzystać z usług .
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami