Dlaczego adres klienta nie ma przypisanej strefy?

Może się zdarzyć, że adres klienta nie ma przypisanej strefy.

Przyczyn może być kilka:

  1. Kod nie jest dodany do żadnej strefy.

    Aby to sprawdzić wejdź w zakładkę Logistyka -> Strefy i wpisz kod do kolumny Ilość kodów.

Jak to naprawić?

Jeśli nic nie zostało znalezione, a chcesz aby kod był dodany do systemu - odszukaj strefę, w której kod ma się znajdować i dodaj go do tej strefy, po czym zapisz zmiany.



  1. Kod nie ma dodanej danej miejscowości.

    Przykładowo w tej sytuacji klient chce zamówić na 32-088 Zielonki. Na screenie widzimy, że taki kod jest dla różnych miejscowości, ale nie dla Zielonki.

Jak to naprawić?

Należy dodać miejscowość do kodu poprzez kliknięcie zielonego przycisku Dodaj adres i zapisania zmian na dole strony.



  1. Nazwa miasta jest wprowadzona błędnie.

Jeśli miasto jest wpisane z literówką - przykładowo Krakow, Wroclaw, Lodz - strefa się nie przypisze, gdyż nazwa nie zgadza się 1:1 z nazwą miasta w strefie:

Jak to naprawić?

Należy wejść w adres klienta i poprzez edycję adresu ponownie wpisać kod i z listy rozwijanej wybrać poprawne miasto:

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami