Ustawienia

Zakładka "Moja firma" znajduje się po lewej stronie paska nawigacyjnego i zawiera wszystkie informację dotyczące firmy.

Widok paska nawigacyjnego 

Ustawienia pełnią funkcję centralnego miejsca gromadzenia wszystkich istotnych informacji dotyczących  firmy. Jest to miejsce, gdzie należy zdefiniować wszystkie informacje dotyczące firmy.

Widok ustawień, informacje o firmie 

Jest to miejsce, gdzie można wybrać domyślną konfigurację z marki, która będzie wykorzystywana np. do wysyłania maili związanych z przypomnieniami haseł dla administratorów. 

Dodatkowo, w tym samym miejscu dostępne są niezbędne narzędzia dla systemu Caterings. Takie jak Hotjar - narzędzie monitorujące, które umożliwia śledzenie interakcji użytkowników w poszczególnych sekcjach, oraz SalesIQ, które umożliwia weryfikację ruchu na panelu w celu obsługi czatu na żywo.

Ważne jest, aby te narzędzia były zawsze włączone.

Marki

Ta sekcja umożliwia podgląd, jak i zarządzanie dostępnymi markami w prosty i wygodny sposób. Możliwe jest dodawanie nowych marek ( Przed skorzystaniem z tej funkcjonalności, zaleca się uprzednie uzgodnienie z osobami decyzyjnymi), usuwać istniejące, edytować ich właściwości czy też aktualizować informacje na temat poszczególnych marek.  

Widok listy marek

ID - unikalny numer przypisany do danej marki.
Domena główna - adres internetowy, który służy jako główna strona internetowa dla danej marki,
Skrót - krótki, zwykle jednoznaczny symbol lub nazwa używana do identyfikacji marki,
Nazwa - pełna nazwa marki, która ją identyfikuje i odróżnia od innych,
Akcje Kosz - to ikona usuwania, która pozwala nam na trwałe usunięcie marki. Klikając na nią wyświetla się okno potwierdzenia usunięcia, gdzie musimy potwierdzić, czy chcemy usunąć markę, a następnie kliknąć przycisk Tak. Po usunięciu marki nie będzie możliwości jej przywrócenia, dlatego warto upewnić się, że chcemy ją usunąć przed kliknięciem w kosz.

W tej sekcji dostępne są również funkcje  eksportuarchiwum oraz  ustawień kolumn, które zostały dokładniej omówione w poprzednich artykułach.

Te narzędzia pozwalają na pobranie, przechowanie oraz ponowne wykorzystanie różnych informacji i ustawień.

Dodaj markę

Aby dodać nową markę, wystarczy kliknąć na dedykowany przycisk, który przeniesie nas do widoku umożliwiającego uzupełnienia danych nowej marki.

Widok przycisku dodawania marki

Widok dodawania nowej marki

ID - unikalny numer przypisany do danej marki,
Domena główna - adres internetowy, który służy jako główna strona internetowa dla danej marki,
Skrót - krótki, zwykle jednoznaczny symbol lub nazwa używana do identyfikacji marki,
Nazwa - pełna nazwa marki, która ją identyfikuje i odróżnia od innych,
Adres e-mail - stanowi oficjalny punkt kontaktowy, który umożliwia klientom skontaktowanie się z firmą drogą elektroniczną.
Infolinia dla klientów - to dedykowany numer telefonu lub punkt kontaktowy, który zapewnia bezpośrednią komunikację z firmą. Jest to numer, gdzie klienci mogą uzyskać pomoc, wsparcie, odpowiedzi na pytania lub rozwiązać problemy dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę.
Treść zgody marketingowej - to tekst zawierający wyraźne zezwolenie klienta na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych przez firmę.
Treść regulaminu - to zbiór zasad, warunków i postanowień, które regulują korzystanie z usług lub produktów oferowanych przez firmę.

Funkcja kopiowania ustawień z innych marek umożliwia przeniesienie i zastosowanie ustawień oraz konfiguracji z jednej marki na inne. Dzięki tej funkcji istnieje możliwość aby szybko i sprawnie skopiować ustawienia z istniejących marek, co pozwala zaoszczędzić czas i usprawnić proces konfiguracji.

Po wypełnieniu wszystkich pól, wystarczy kliknąć przycisk  ZAPISZ  , aby stworzyć nową markę. 
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami