Jak wyczyścić cache/odświeżyć panel?

Po zmianach konfiguracyjnych na Panelu Klienta takich jak tłumaczenia, czy też kroków na formularzu zamówienia, zalecamy wyczyszczenie cache, tak aby zmiany były na pewno widoczne dla wszystkich.


W tym celu należy wejść w Konfiguruj markę -> Formularz zamówienia.

Następnie należy przescrollować do sekcji Caching i wyczyścić cache.

Dodatkowo zachęcamy, aby checkboxy dotyczące automatycznego czyszczenia cache były włączone.


UWAGA: Niektóre zmiany aktualizowane są przez system automatycznie i nie wpływa na nie czyszczenie Cache - przykładowo nazwy dań po zmianie są odświeżane co 15 minut. W tej sytuacji, należy po prostu odczekać.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami