Kategorie dodatków

System umożliwia przypisanie danego dodatku do konkretnej kategorii, co ułatwi klientom znalezienie i wybór interesującego ich produktu. Można zatem stworzyć dowolne kategorie dodatków w tym miejscu.  Możliwe jest ustawienie, ile dodatków w danej kategorii maksymalnie można zakupić. Przykładowo można ustawić, że w kategorii “Soki” można kupić maksymalnie 3 dodatki, bo więcej sprawiłoby, że torba byłaby za ciężka. 

DODAJ KATEGORIĘ

Dodawanie kategorii pozwala na organizację dodatków poprzez przypisanie ich do konkretnych kategorii. 
Po wciśnięciu przycisku "Dodaj kategorię" pojawi się okno z widocznymi opcjami.


1. Nazwa - wyświetla się zarówno w panelu administratora, jak i w panelu klienta, co ułatwia porządkowanie i wyszukiwanie dodatków.
2. Priorytet - ma wpływ na wyświetlanie się kategorii w kolejności na panelu administracyjnym oraz na wyświetlanie skategoryzowanych dodatków w panelu klienta.
3. Aktywna - pozwala na aktywowanie lub dezaktywowanie kategorii, co ma wpływ na to, czy klienci widzą ją w panelu klienta i czy mogą dokonywać zakupu dodatków z tej kategorii.
4. Opcja wykluczeń - pozwala na wykluczenie określonych składników z dodatków z danego zamówienia zgodnie z preferencjami klienta. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest bardziej personalizowane dostarczenie posiłków i uwzględnienie indywidualnych potrzeb każdego klienta. Przykładowo, klient może określić, że nie chce mieć w swoim posiłku cebuli, orzechów czy papryki.
5. Grupuj dodatki na fakturze wg. kategorii - umożliwia automatyczne grupowanie dodatków na fakturze według ich przypisanej kategorii.

UWAGA!

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami