Co zrobić kiedy konfiguracja marki zapisana na panelu admina nie działa na panelu klienta?

Bywa tak, że zmieniona konfiguracja w panelu admina - na przykład sloty czasowe - zdają się nie działać, kiedy sprawdzamy je na panelu klienta. 


Niektóre elementy po zmianie mogą potrzebować wyczyszczenia plików tymczasowych w systemie.
Aby to zrobić, należy w panelu Admina przejść do sekcji  Konfiguruj markę > Konfiguracja panelu klienta i kliknąć w zielony przycisk  "Wyczyść cache" na dole strony.

Jeśli pierwszy krok nie pomógł wynika z błędnie zapisanych plików tymczasowych. Najprościej sprawdzić czy jest to ten przypadek można korzystając z  trybu prywatnego przeglądarki (na komputerach z systemami Windows i Linux okno prywatne można otworzyć skrótem klawiszowym Ctrl+Shift+N). Jeżeli system działa prawidłowo w tym trybie,  należy wyczyścić pliki cookies i dane witryn w ustawieniach przeglądarki (na komputerach Windows i Linux skrót klawiszowy Ctrl+Shift+Delete).

Jeżeli nic z powyższych kroków nie pomogło, a Cache był wyłączony lub system nie zaczął działać prawidłowo po jego wyczyszczeniu, skontaktuj się z naszym działem wsparcia poprzez czat, aby zgłosić awarię.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami