Jak działa wyłączanie i wstrzymanie subskrypcji?

W sytuacji, gdy klient nie chce już więcej korzystać ze swojej zakupionej wcześniej subskrypcji - ma dwie opcję do wyboru.

WSTRZYMANIE SUBSKRYPCJI


Opcja dla osób, które na jakiś czas chcą zrezygnować z subskrypcji z możliwością powrotu do niej. Klient może wstrzymać całą subskrypcję - wówczas wszystkie przyszłe torby się nie odnowią. Natomiast subskrypcja w systemie zostaje jako aktywna, torby będą "czekać" na wznowienie ich i można to zrobić w każdym momencie.

Aby wstrzymać cała subskrypcję na widoku diety klienta klikamy "Zarządzaj subskrypcją":



Zaznaczamy wszystkie dni przyszłe (powinny finalnie być zaznaczone na żółto) i zapisujemy zmiany:



WYŁĄCZENIE SUBSKRYPCJI

Opcja dla osób, które chcą zrezygnować całkowicie ze swojej subskrypcji, bez możliwości powrócenia do niej. Po anulowaniu diety subskrypcyjnej torby odnowione (opłacone) będą dostarczone, a wszystkie intenty (torby nie odnowione, nie opłacone) nie będą już odnowione. Po dostarczeniu toreb i wygaśnięciu czasu na ich ocenę - dieta się dezaktywuje i nie będzie możliwości jej ponownej aktywacji.

Aby całkowicie wyłączyć/anulować naszą subskrypcję przechodzimy do " Zarządzaj subskrypcją":



Następnie na dole okna wybieramy " Anuluj subskrypcję całkowicie".



Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami