Moduł tłumaczeń

Tłumaczenia

Artykuł ten przedstawia konfigurację oraz korzystanie z modułu tłumaczeń. Dostępny jest on w zakładce  Tłumaczenia w panelu administracyjnym. 


Ustawienia językowe


W Caterings możliwe jest dostosowanie języków  według swoich własnych preferencji. Wielojęzyczny panel jest świetnym sposobem do pozyskiwania nowych klientów oraz przedstawieniem go w bardzo przyjaznym dla użytkowników miejscu. 


Konfigurację należy rozpocząć od dodania nowego języka przy użyciu przycisku   DODAJ JĘZYK+ 

Ukazuje się formularz dodania nowego języka.

Nazwa języka, 

nazwa skrócona - Kolumna widoczna w tłumaczeniach panelu administracyjnym oraz panelu klienta 

Pobierz tłumaczenia z - Na tą chwilę mamy przygotowaną bazę tłumaczeń dla język polskiego, angielskiego i fińskiego 

Wybierz logo - Logo widoczne jest w wyborze na panelu administracyjnym i panelu klienta.
checkbox  -   Klient ma możliwość zmiany języka - Jest odpowiedzialny za uaktywnienie tego język 
Wszystkie zmiany zapisujemy przyciskiem  ZAPISZ



Dostosowanie widocznych  kolumn oraz  archiwum 


1 Archiwum jest miejscem przechowywania usuniętych języków 


2 Widoczne kolumny -  w zależności od preferencji możliwe jest dostosowanie kolumn



1 Panel klienta - możliwe jest ustawienie domyślnego języka w panelu klienta spośród dostępnych na liście 
2 Panel admina -  możliwe jest ustawienie domyślnego języka w panelu admina spośród dostępnych na liście 
checkbox  Klient ma możliwość zmiany języka - zaznaczenie tej opcji umożliwi klientom zmiany języków na panelu klienta
checkbox  Admin ma możliwość zmiany języka - zaznaczenie tej opcji umożliwi klientom zmiany języków na panelu admina
5 Format kodu pocztowego - w zależności od kraju do wyboru jest inny format kodu pocztowego
6 Waluta marki - Dla danej marki możliwe jest określenie waluty w której mają być wyświetlane wszelkie elementy z płatnością. 
7   Zapisz   - Wszystkie zmiany należy potwierdzać przy pomocy przycisku 


Moduł tłumaczeń - Panel administracyjny


Wszelkie treści dostępne w panelu administracyjnym można dowolnie modyfikować. 


Przy użyciu kombinacji klawiszy  ctrl + f ukazuje się okno do którego możemy wpisać interesującą wartość np.  Obsługa klienta
Wyszukana wartość jest podświetlana i można ją edytować np.   Obsługa klienta  - zmieniamy na ->  Obsługa bazy klientów
Wartości, które zamierzamy zmienić
Każdorazową zmianę należy zapisać przy użyciu przycisku


Moduł tłumaczeń - Panel klienta


Wszelkie treści dostępne w panelu administracyjnym można dowolnie modyfikować. 


Przy użyciu kombinacji klawiszy ctrl + f ukazuje się okno do którego możemy wpisać interesującą wartość np. Wybierz pakiet (treść dostępna na panelu klienta)


Treść dostępna w panelu klienta, którą chcemy zmienić np.  Wybierz pakiet - -> Wybierz pakiet dla siebie!



Moduł tłumaczeń - Api


Validacje systemowe również można zmieniać względem potrzeb. Na przykładzie tłumaczenie o treści "Podany numer telefonu jest niepoprawny.


Zostaje zastąpiony treścią "Niestety podany numer jest nieprawidłowy.


Po przejściu do klienta oraz zmiana jego numeru telefonu z niepoprawnymi danymi ukazuje się tekst podmieniony w module tłumaczeń.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami