Zmiana terminu lub adresu dnia diety, a rabat wspólnej dostawy


Jeżeli klient ma dwie diety zamówione na ten dzień i ten sam adres - naliczy się rabat wspólnej dostawy.

Dzieje się tak nawet, jeżeli są to dwa osobne zamówienia. Klient opłacając nowe zamówienie z torbą na ten sam dzień i ten sam adres co w poprzednim zamówieniu - automatycznie dostanie rabat wspólnej dostawy.


W przypadku przenosin obu toreb z jednego dnia na inny dzień, przy pierwszej przenoszonej torbie system nie wie, że będzie zaraz przenoszona też druga, dlatego prosi klienta o dopłatę.


Dopiero gdy przeniesie też drugą torbę na ten dzień co przeniósł pierwszą torbę- dostanie rabat w punktach, bo teraz są obie torby na tym samym dniu i system widzi ten sam adres obu toreb, więc naliczy się rabat wspólnej dostawy.


Tak jak podczas zamawiania po raz pierwszy, jeśli na dany dzień ma jedno zamówienie to dopiero przy drugim zamówieniu na ten sam dzień, naliczy się rabat.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami