Jak dezaktywować dietę? Kiedy dieta jest aktywna dla klientów?

W celu edycji diety wchodzimy w Oferta firmy -> Diety

Na liście diet, możemy usunąć dietę klikając ikonę koszyka.

Warunki do usunięcia diety:

  1. Musi być wyłączona z zamówień
  2. Dieta nie może być przypisana do aktywnych wariantów
  3. Dieta nie może być przypisana do linii diet
  4. Nie może być w torbach aktywnych zamówień klientów

Tyczy się to również toreb już dostarczonych. Dla przykładu klient ma zamówienie z dietą Optimum i Vegan. Złożył zamówienie, kiedy obie diety były w ofercie. Torby z dietą Optimum już dostał np. dwa tygodnie temu, a obecnie dostaje torby z dietą Vegan. Nie możemy usunąć diety Optimum, gdyż zamówienie z tą dietą jest nadal aktywne.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami