Czy po wyłączeniu diety klient może dokończyć zamówienie?

Po wyłączeniu/dezaktywowaniu diety klient może dokończyć swoje zamówienie tj. dostanie wszystkie torby do końca diety.


W momencie, gdy jako catering chcemy zrezygnować z jednej z diet z naszej oferty firmy - mimo dezaktywowania tej diety zamówienie klienta nadal będzie aktywne i możliwe do dokończenia.

Jednocześnie oczywiście klienci nie będą mogli składać nowych zamówień na tę dietę.

Po kliknięciu na dzień diety jako admin - pojawi się komunikat o tym, że dana konfiguracja nie jest już obsługiwana. Jest to informacyjny, zaleca on zmianę konfiguracji, ale ta zmiana nie jest konieczna, jeśli catering jest pewien, że klient może dokończyć dietę w obecnej konfiguracji.


Jeśli jednak jest potrzeba wymiany aktywnych diet klientów na inną dietę - w artykule o Masowej edycji oferty firmy można znaleźć rozwiązanie.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami