Konfiguracja Google Pay

Aby udostępnić wygodne płatności Google Pay dla swoich klientów należy założyć konto “dla firm” w usłudze “Google Pay & Wallet Console”.
LINK do zakładania konta:  https://pay.google.com/business/console/?hl=pl

Po założeniu konta:

1. Upewnij się, że masz profil płatności po wejściu w zakładkę Profil firmy

2. Dodaj swój sklep

a) Wejdź w Google Pay API:

b) Dodaj swój sklep poprzez kliknięcie “Add website” i przejdź formularza dodawania sklepu:



c) Podaj adres sklepu (bez “panel” tylko główną domenę).

d) W polu “Rodzaj integracji” wybierz BRAMA.

e) Należy wprowadzić screenshoty przejścia do płatności. Możesz wprowadzić rzeczywiste screenshoty swojego panelu klienta jaki masz już skonfigurowany lub wprowadzić screenshoty z szablonu (patrz załączniki).

f)  Ważne: po dodaniu sklepu należy 

3. Wprowadź Google Merchant ID do Caterings


Panel administracyjny  Konfiguruj markę  Metody płatności →  PayU

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami