Moje zamówienia - kalendarz zamówień klienta
Widok "Moje zamówienia" w panelu klienta pozwala na łatwe i czytelne zarządzenie zamówieniami z poziomu jednego kalendarza. Jest on dostępny jest w Panelu Klienta, w sekcji "Moje zamówienia"
W panelu po lewej znajdziesz listę aktywnych zamówień, a po prawej - kalendarz. W kalendarzu widoczne są wszystkie aktywne diety, a każda z nich ma swój unikalny kolor dla lepszej czytelności.
Jakie daje możliwości widok "Moje zamówienia"?
Na liście zamówień mogą wystąpić 3 typy "kart", w zależności od typu zamówienia. Każdy z tych typów będzie mieć wyświetlone różne opcje, w zależności od rodzaju:
- Dieta jednorazowa
- Dieta subskrypcyjna
- Zamówienia sklepowe
Z poziomu listy zamówień możesz:
- dodać nową lub odnowić kończącą się dietę
- zmienić ustawienia subskrypcji (np. wyłączyć kilka dni z dostaw)
- wyświetlić szczegóły diety i zamówienia
- zmienić nazwę diety
Z poziomu kalendarza możesz (po kliknięciu wybranego dnia):
- przejść do szczegółów dnia diety
- zamówić ponownie jedną z aktywnych diet
rozpocząć nowe zamówienie
W kalendarzu, w dniach bez aktywnych zamówień możesz kliknąć ikonkę "+", aby odnowić jedną z aktywnych diet lub utworzyć zamówienie na nową dietę:
Widok "Moje zamówienia" jest interaktywny i np. kliknięcie danej diety podświetli korespondujący pasek diety w widoku kalendarza. Poniżej przykład jak to wygląda w praktyce:
Ikony w kalendarzu:
W kalendarzu, w zależności od statusu danego dnia zamówienia będą wyróżnione ikonami. Po najechaniu kursorem, wyświetli się komunikat, co dokładnie oznacza dana ikona statusu (np. "W przygotowaniu - nie możesz edytować", "Prośba o ocenę zamówienia" albo "Subskrypcja wstrzymana"). Poniżej kilka przykładów jak to wygląda w praktyce:
Uwaga: W przypadku, gdy w kalendarzu wyświetlane są 3 lub więcej równoległych zamówień, ikony nie będą się pojawiać, gdyż byłyby nieczytelne.
Dodatkowe wsparcie
Jeśli potrzebujesz dowiedzieć się więcej na temat nowego widoku "Moje zamówienia" lub potrzebujesz dodatkowego wsparcia, zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem Customer Support.
Skontaktujesz się z nami poprzez czat dostępny po zalogowaniu się do systemu lub email -support@caterings.pl