Anulowanie zamówienia - zwrot pieniędzy klientowi

W przypadku rezygnacji klienta z części, bądź całego zamówienia zalecamy usunięcie konkretnych toreb przez Panel Admina, co pozwoli na zwrot w postaci punktów do skarbonki. Zwracane punkty zostaną wyliczone i zaproponowane przez system.

Wchodzimy w Obsługa klienta -> Lista diet, bądź znajdujemy dietę z profilu klienta z Obsługa klienta -> Lista klientów

Klikamy na konkretną torbę

i na na dole sekcji z prawej strony wybieramy "usuń torbę"

W przypadku anulowania zamówienia, należałoby ręcznie wejść na edycję skarbonki klienta, wyliczyć punkty i je dodać, dlatego anulowanie zamówienia klienta na liście zamówień ma sens w przypadku, w którym Catering pragnie zwrócić klientowi pieniądze, a nie punkty.

W przypadku zwrotu pieniędzy - dzieje się to poza systemem Caterings.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami