Integracja z SALESmanago

Włączenie integracji możliwe jest w panelu administracyjnym w zakładce “Konfiguruj markę” → w sekcji “Narzędzia analityczne”


Integracja pomiędzy SalesManago a Caterings obejmuje:


  1. Tworzenie Karta kontaktu na jeden z dwóch sposobów: 

A) Tryb STANDARD

Status OPTIN pojawia się wtedy gdy klient wyraził zgodę marketingową:

Przy wycofaniu zgody statusu zmienia się na OPTOUT.


B) Tryb TAG

Status OPTIN pojawia się dla każdego użytkownika! 

Użytkownik który wyrazi zgodę marketingową otrzyma tag, ustawiany w konfiguracji marki. Domyślnie jest to: ZGODY_MARKETINGOWE. Nazwę dla tego TAG-u można natomiast samodzielnie edytować:

2. Szczegóły kontaktu

a) Miasto (ściągane z adresu dostawy)

b) Stan skarbonki


3. Data rozpoczęcia i zakończenia diety 

date.koniec_planu

date.poczatek_planu


4. Tagi

a) Źródło - TAG przypisywany jednorazowo przy tworzeniu kontaktu. Kontakty z Caterings otrzymują TAG:  ZRODLO_Caterings


b) Status - Nadpisujemy w zależności od statusu klienta w danym momencie. Usuwamy poprzedni TAG.

  1. STATUS_NAZWAMARKI_KONTO (dla osób, które założyły konto ale nie mają w tym momencie aktywnego planu)
  2. STATUS_NAZWAMARKI_KLIENT (dla osób, które mają aktywny plan w tym momencie tzn. zakupiona została dieta) 
  3. STATUS_NAZWAMARKI_PROBA (dla osób, które wykupiły dietę próbną)
  4. STATUS_NAZWAMARKI_NIEAKTYWNY (dla osób, które miały wcześniej dietę, ale nie przedłużyły) 

c) Wybór menu 

WYBOR_MENU_AKTYWNY_PLATNY - Użytkownik posiada aktywny i zakupił wybór menu

WYBOR_MENU_NIEAKTYWNY_PLATNY - Użytkownik nie skorzystał z opcji dodatkowej wyboru menu

d) Subskrypcja

SUBSKRYPCJA_AKTYWNA - Użytkownik posiada aktywną subskrypcje

SUBSKRYPCJA_NIEAKTYWNA - Użytkownik korzystał kiedyś z subskrypcji, ale aktualnie jest ona nieaktywna. 


5. Zdarzenia Zewnętrzne

1. CART / PURCHASE / CANCELLATION - wysyłane w momencie zakupu z systemu Caterings do SM

  1. value: wartość zamówienia
  2. products: wysyłamy ID diety, jeśli jest też zakupiony “wybór menu” to dodajemy go po przecinku 
  3. Lokalizacja: nazwa marki
  4. detail1: nazwa diety - jeśli jest jednoczesnie dokupywany “wybór menu” to dodajemy to po przecinku
  5. detail2: ilość dni na które został zakupiony plan
  6. detail3: nazwa wariantu
  7. detail4: kaloryczność
  8. detail5: data rozpoczęcia (pierwszy dzień dostawy)
  9. Detail6: data zakończenia (ostatni dzień dostawy)
  10. Detail7: nazwa miejscowości z domyślnego adresu

CART - Złożone zamówienie, ale nieopłacone

PURCHASE - Zamówienie opłacone

CANCELLATION - Zamówienie anulowane.


2. PHONE CALL - wysyłamy w momencie oznaczenia rozmowy telefonicznej przez konsultanta w Caterings

  1. Typ: przychodzące/wychodzące
  2. Data rozpoczęcia
  3. Data zakończenia
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami