Jakie mogą być przyczyny niezgodności kodów V3?
Kody V3 pozwalają na pakowanie dań na podstawie unikalnej porcji dania na dany dzień.
Unikalna porcja to danie w konkretnym typie posiłku w konkretnym rozmiarze, np. naleśniki na kolację na 200kcal.
Kody V3 są generowane automatycznie przez system w momencie generowania raportów, dlatego mogą się "rozjechać" jeżeli catering generuje raporty dwa razy i pomiędzy generowaniem:
- robione są zmiany w zaplanowanym menu
- dojdą zamówienia z nowymi daniami (czyli gdy generowanie odbywało się przed zamknięciem slotów czasowych lub admin dodał zamówienie po slocie)
Dla porównania: kody V2 są na stałe przypisane do dań, więc powyższe zależności nie mają na nie wpływu.
Raporty można generować na dany dzień, ale jeżeli zostały by one połączone przez pracownika na dwa dni (np. sobota i niedziela jednocześnie) to wtedy te same kody V3 mogą występować dwukrotnie przykładowo:
Jogurt z granolą i musem z mango |
1000/1/55 |
23 |
Hummus z słupkami warzyw i pieczywem |
1022/5/20 |
23 |
“Pierwsze 23” zostało nadane daniu np. z soboty a “drugie” 23 wynika z przydzielenia tego dania np. z niedzieli.
Jeżeli chcemy użyć takiego generowania (łączenia dni) musimy również używać generowania raportu “Naklejek na torby” na ten sam zakres dat.
Danie A
Danie D
Danie G
Danie H