Integracja z SMSApi

SMS Api zajmuje się globalną komunikacją poprzez wiadomości SMS. System Caterings posiada integrację z SMS Api i w tym artykule dowiesz się jak ją skonfigurować i jakie korzyści ona niesie.

JAK SKONFIGUROWAĆ INTEGRACJĘ?

1. Należy posiadać konto w SMS Api oraz pamiętać, aby konto było doładowane.
2. Należy pobrać Token z ustawień konta SMS Api i wprowadzić go do panelu Caterings -> Konfiguruj markę -> Mailing i SMS.

Po zapisaniu integracja będzie dokonana.

JAKIE SĄ OPCJE WYSYŁKI PRZY INTEGRACJI Z SMS API?

1. Masowe wysyłki SMS

Pasują w sytuacji, gdy chcemy wysłać do klientów komunikat marketingowy lub jakąś inną ważną informację.
Aby stworzyć taki rodzaj SMS wybieramy zielony przycisk "Dodaj wiadomość"


Dodajemy treść, datę i godzinę wysyłki oraz wybieramy odbiorców.
Możemy wybrać osoby ze zgodą lub bez zgody, z aktywną dietą lub bez aktywnej diety (te opcje można ze sobą łączyć). Dodatkowo możemy wysłać taki komunikat do osób, który mają torbę diety na konkretny dzień, lub do osób z konkretnej strefy dostawy. Również możemy zaznaczyć tagi SMS, jeśli takie w systemie są i są dodane do klientów, oraz zdefiniować sposób funkcjonowania tych tagów.

Po stworzeniu SMSy są przekazywane do SMS Api do wysyłki. Status 'Zakończono' oznacza całkowite przekazanie wiadomości do SMS Api, kolejno należy samą wysyłkę śledzić na koncie SMS Api.

2. Pojedyncze SMS do klientów

Aby wysłać takiego rodzaju SMS do konkretnego klienta wchodzimy na jego dietę oraz w sekcji Dane kontaktowe wybieramy Wyślij SMS:


3. Powiadomienia SMS

Możemy ustawić powiadomienia SMS o zamówieniu i diecie, .
Aby je włączyć należy przejść do zakładki Konfiguruj markę -> Powiadomienia SMS oraz po zaznaczeniu odpowiedniego checkboxa zapisać zmiany po prawej stronie.

4. Przypomnienia SMS

Przypomnienia SMS ustawia się podobnie jak przypomnienia mailowe.
Ustalamy:
- czas wysyłki

- moment zakończenia (przez/po/w dniu zakończenia diety)

- wysyłka do klientów bez/z zgodą marketingową
- treść wiadomości

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami