Klienci
Na samej górze znajdują się opcje, dzięki którym można przejść do kolejnej strony na liście klientów oraz zmienić ilość wyświetlanych wyników
Następnie widzimy tabelkę, w której zawarte są dane klientów, od lewej:
- ID - unikalny numer przypisany klientowi.
- Data utworzenia - kiedy zostało utworzone konto klienta.
- Aktywne diety - czy klient posiada aktywną dietę.
- Imię i nazwisko.
- Kod polecający - automatycznie wygenerowany kod, który inny klient może użyć, otrzymując rabat na pierwsze zamówienie. (Każdy klient ma dostęp do swojego kodu rabatowego z poziomu Panelu Klienta).
- Płeć, Telefon, oraz adres E Mail klienta.
- Zgoda na wiadomości - czy klient wyraził zgodę na otrzymywanie wiadomości email/sms dotyczące zamówień/diet.
- Zgoda marketingowa - czy klient wyraził zgodę marketingową.
- Skąd o nas wiesz - skąd klient wie o cateringu.
- Skarbonka - ile punktów w skarbonce ma klient (skarbonka musi być włączona i skonfigurowana).
- Opłacone zamówienia - ile opłaconych zamówień ma klient.
- Ostatnia notatka - notatka, którą administrator może przypisać klientowi.
- Akcje - inne akcje, które można przeprowadzić. Przybliżymy je nieco później.
Nad samą tabelą znaleźć można kilka dodatkowych opcji:
- Wiersz, w którym możemy zmieniać kolejność wyświetlania rekordów poniżej.
- Wiersz, w którym można wpisać dane i tym sposobem wyszukać je w systemie.
Akcje dodatkowe:
- Edycja danego rekordu (klienta) - widok szerzej opisany po punkcie 5.
- Możliwość 'podszycia się' pod danego klienta - opcja ta umożliwia zalogowanie się jako klient na konto w Panelu Klienta w nowej karcie przeglądarki i wprowadzenie tam zmian.
- Usunięcie klienta.
Na tej podstronie znaleźć możemy informacje ogólne o kliencie, jego dane do faktury (jeżeli uzupełnił informacje o firmie) czy jego wyrażone / niewyrażone zgody.
Oprócz tego możemy podszyć się pod klienta z tego widoku (1) oraz mamy dostęp do kolejnych podstron widoku klienta (2).
Poniżej znaleźć możemy informację o historii edycji adresu email czy numeru telefonu klienta:
Adresy
Na podstronie adresów zarządzać możemy adresami danego klienta. Adres możemy edytować klikając w ikonkę ołówka. Otworzy się okno z danymi adresowymi - dane te można edytować.
Na podstronie znajdują się też 2 inne przyciski :
Wróć do listy - Pozwala wrócić do listy klientów
Dodaj adres + - Pozwala dodać nowy adres klienta
Skarbonka
Jeżeli moduł skarbonki jest włączony i skonfigurowany, na podstronie skarbonki znaleźć można informacje o ilości punktów które klient ma, kiedy i ile ich dostał czy wykorzystał oraz z jakiego źródła pochodzą te punkty.
1. Kliknięcie w zębatkę pozwala edytować wyświetlane na podstronie kolumny.
2. Kliknięcie powoduje powrót do listy klientów.
3. Button pozwala na dodanie / odjęcie klientowi punktów.
Diety
Na tej podstronie mamy dostęp do diet klienta i danych dotyczących diet.
1. Kliknięcie w ten button pozwala przejść do archiwum
2. Przycisk pozwala otworzyć widok danej diety na podstronie Obsługa klienta - Lista diet (Podstrona omówiona jest w
.)
Zamówienia
1. Link z podglądem diety (Więcej w artykule 'Lista diet').
2. Możliwość pobrania faktury/paragonu.
3. Historia zamówienia - otworzy się okno z historią zawierającą dane o zamówieniu i jego historii.
Subskrypcje
Na tej podstronie, jeżeli są włączone, pokażą się subskrypcje zamówione przez klienta z odpowiednio opisanymi informacjami.
Torby
Na podstronie widzimy torby klienta, oraz możemy z niej przejść do diet czy do widoku ogólnego tego klienta
Komentarze
Jeżeli klient zamieścił komentarze czy oceny dotyczące dostawy w dany dzień, będą one tutaj widoczne.
Historia aktywności Podstrona umożliwia sprawdzenie co zostało wykonywane na koncie klienta, zarówno przez niego, system czy przez admina.
AntypreferencjeNa podstronie widać antypreferencje wybrane przez klienta z odpowiednimi daniami.
PołączeniaFunkcja jest obecnie niedostępna.
Notatki
Tutaj widzimy notatki przypisane klientowi, można je edytować.