Lista toreb

Sekcja Lista toreb pozwala na przeglądanie i zarządzanie listą toreb z zamówień Twoich klientów.


Podgląd sekcji Lista Toreb

Widok jest zoptymalizowany pod kątem wydajności i wygody pracy, oferując dwa tryby wyświetlania danych: "Bieżące" i "Historyczne"

Opcja zmiany widoku bieżących i historycznych toreb

Bieżące


Widok (domyślny )"Bieżące" pozwala na wyświetlenie:

  • Wszystkich zaplanowanych toreb do dostarczenia w przyszłości
  • Wszystkich toreb z okresu ostatnich 2 tygodni

W tym widoku wszystkie dane są odświeżane w czasie rzeczywistym


Historyczne


Widok "Historyczne" pozwala na wyświetlenie archiwalnych toreb.

Pozwala na wyświetlenie wszystkich toreb wynikających z zamówień klientów, w zakresie od 12 miesięcy wstecz do do 1 dnia wstecz.


Dlaczego istnieje podział na widoki "Bieżące" i "Historyczne"?

Taki podział został wdrożony w celu optymalizacji panelu Caterings.

Mniejszy zakres danych do załadowania w danym momencie pozwala na znacznie szybsze działanie systemu.


Funkcje tabeli

Wybór danych/kolumn do wyświetlenia:

Klikając ikonę koła zębatego, wyświetlisz panel wyboru widoczności kolumn.

Możesz w tym panelu wybrać interesujące Cię dane do wyświetlenia na liście

Filtrowanie danych:

Wyświetlone wyniki możesz zawęzić do wyszukiwanych przez Ciebie dat oraz innych parametrów.

W tym celu kliknij pole nad dowolną kolumną, aby wprowadzić wyszukiwaną frazę lub datę

💡Pamiętaj:

Widok Bieżący pozwala na wybór dat od 2 tygodni wstecz do dowolnej daty w przyszłości.

Widok Historyczny pozwala na wybór dat od dowolnej daty w przeszłości do 1 dnia wstecz


Eksport danych:

Wszystkie wyświetlone dane możesz też eksportować do pliku XLS lub CSV.

W tym celu kliknij przycisk "Eksportuj", a następnie wybierz format pliku.

💡Pamiętaj: Po zastosowaniu opisanych w paragrafie wyżej filtrów danych, dane eksportowane w pliku będą odzwierciedlały zawężone przez Ciebie wyniki.

Dodatkowe wsparcie

Jeśli potrzebujesz dowiedzieć się więcej na temat listy toreb lub potrzebujesz dodatkowego wsparcia, zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem Customer Support.

Skontaktujesz się z nami poprzez czat dostępny po zalogowaniu się do systemu lub email -support@caterings.pl

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami