Historia zamówień klientów

Jeśli chcę sprawdzić wszystkie zamówienia wszystkich klientów w określonym dniu, to należy:   

  1. Wejść w panel admina.
  2. Odnaleźć sekcję Obsługa klienta.
  3. Przejść do pozycji Zamówienia (druga na liście).
  4. Przefiltrować zamówienia po dacie. Można to zrobić na dwa sposoby:
  • Zaznaczyć sortowanie po dacie od najnowszego

    lub

  • Zaznaczyć przedział dat (np. 21 – 22 marca)


Jeśli chcę sprawdzić historię zamówień konkretnego klienta, to należy:   

  1. Wejść w panel admina.
  2. Odnaleźć sekcję Obsługa klienta.
  3. Przejść do pozycji Klienci.
  4. Pokaże się lista klientów.
  5. Na liście klientów znaleźć kolumnę “Imię i nazwisko” i w puste pole wpisać imię i nazwisko klienta, którego zamówienia chcemy podejrzeć.

  1. Pokaże się lista klientów o danym imieniu i nazwisku. Jeśli klientów o tym imieniu i nazwisku jest więcej niż 1, możemy sprawdzić zgodność numeru ID klienta (pierwsza kolumna po lewej).
  2. Przewijamy listę do prawej strony, gdzie w wierszu z imieniem i nazwiskiem klienta znajdziemy przycisk edycji (pomarańczowy ołówek). Klikamy przycisk.

  1. Pokaże się panel z danymi klienta.
  2. Na panelu klienta klikamy przycisk Zamówienia.
  3. Pokaże się chronologiczna lista zamówień.


Jeśli chcę sprawdzić konkretne informacje w historii zamówień klienta, mogę wyszukać konkretną zamówienie, a w nim takie szczegóły, jak:   

  1. Dieta.
  2. Czas trwania diety.
  3. Status płatności.
  4. Rodzaj płatności (tPay, przelew, gotówka etc.).
  5. Faktura do zamówienia.

W szczegółach diety sprawdzę:   

  1. Wariant: Ilość posiłków.
  2. Wariant: Kaloryczność posiłków.
  3. Czas trwania diety (ilość dni oraz widok na kalendarzu).
  4. Koszt.
  5. Dane teleadresowe klienta, takie jak adres, mail, telefon.
  6. Stan skarbonki.
  7. Notatki.
  8. Oceny i komentarze klienta.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami