Historia zamówień klientów
Jeśli chcę sprawdzić wszystkie zamówienia wszystkich klientów w określonym dniu, to należy:
- Wejść w panel admina.
- Odnaleźć sekcję Obsługa klienta.
- Przejść do pozycji Zamówienia (druga na liście).
- Przefiltrować zamówienia po dacie. Można to zrobić na dwa sposoby:
Zaznaczyć sortowanie po dacie od najnowszego
lub
- Zaznaczyć przedział dat (np. 21 – 22 marca)
Jeśli chcę sprawdzić historię zamówień konkretnego klienta, to należy:
- Wejść w panel admina.
- Odnaleźć sekcję Obsługa klienta.
- Przejść do pozycji Klienci.
- Pokaże się lista klientów.
- Na liście klientów znaleźć kolumnę “Imię i nazwisko” i w puste pole wpisać imię i nazwisko klienta, którego zamówienia chcemy podejrzeć.
- Pokaże się lista klientów o danym imieniu i nazwisku. Jeśli klientów o tym imieniu i nazwisku jest więcej niż 1, możemy sprawdzić zgodność numeru ID klienta (pierwsza kolumna po lewej).
- Przewijamy listę do prawej strony, gdzie w wierszu z imieniem i nazwiskiem klienta znajdziemy przycisk edycji (pomarańczowy ołówek). Klikamy przycisk.
- Pokaże się panel z danymi klienta.
- Na panelu klienta klikamy przycisk Zamówienia.
- Pokaże się chronologiczna lista zamówień.
Jeśli chcę sprawdzić konkretne informacje w historii zamówień klienta, mogę wyszukać konkretną zamówienie, a w nim takie szczegóły, jak:
- Dieta.
- Czas trwania diety.
- Status płatności.
- Rodzaj płatności (tPay, przelew, gotówka etc.).
- Faktura do zamówienia.
W szczegółach diety sprawdzę:
- Wariant: Ilość posiłków.
- Wariant: Kaloryczność posiłków.
- Czas trwania diety (ilość dni oraz widok na kalendarzu).
- Koszt.
- Dane teleadresowe klienta, takie jak adres, mail, telefon.
- Stan skarbonki.
- Notatki.
- Oceny i komentarze klienta.