Nie działa automatyczna opłata za subskrypcję - co mogę zrobić?

W tym artykule dowiesz się jak poprawnie podpiąć kartę do subskrypcji, jeśli była usunięta.
Jeśli pieniądze nie są pobierane automatycznie, a karta się odpina z ustawień, należy:
1. ustawieniach konta na  panelu klienta odpiąć obecną kartę z konta w ustawieniach (jeśli taka tam się znajduje).
2. Doczekać się próby odnowienia subskrypcji, aby mieć  oczekujące zamówienie w  historii zamówień.
3. W historii zamówień w panelu klienta - opłacić to oczekujące odnowienie  podpinając potrzebną kartę i od razu nią płacąc.


Po opłaceniu odnowienia podpiętą kartą zostanie  zaakceptowana przez PayU do odnowień automatycznych i będą się one dokonywać same.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami