Konfiguracja mailera Exchange (Office 365)
KROK 1. Konfiguracja skrzynki mailowej
1.2. Wybieramy "Zarządzaj aplikacjami poczty e-mail":
1.3. Wybieramy SMTP z uwierzytelnianiem i zapisujemy.
KROK 2. Połączyć mailer Exchange z Caterings
2.1. Uzupełnić dane w Caterings -> Konfiguruj markę -> Mailing i SMS:
Szyfrowanie: TLS
Host: smtp.office365.com
Email nadawcy: email, na którym mamy zrobiony mailer
KROK 3. Sprawdzenie działania
Aby to zrobić wchodzimy na nasz panel klienta w "Zaloguj się" i wybieramy "Nie pamiętasz hasła?"
Wprowadzamy mail, na którym chcemy sprawdzić działanie mailera i klikamy Zresetuj hasło. Jeśli dostaniemy mail - wysyłka działa. Wypróbować działania można oczywiście też innym typem maili (założenie konta, złożenie/anulowanie zamowienia).
Jeśli konto z takim hasłem nie istnieje w systemie - możemy w ten sam sposób sprawdzić działanie tworząc konto w systemie - wówczas dostaniemy mail informujący o stworzeniu konta.
UWAGA: jeśli wydaje się, że mailer powinien działać, a nie działa - należy sprawdzić czy mamy włączone odpowiednie maile w zakładce Konfiguruj markę -> Powiadomienia mailowe.