Konfiguracja mailera Exchange (Office 365)

KROK 1. Konfiguracja skrzynki mailowej

1.1 Wchodzimy na centrum administracyjne Microsoft 365. Wybieramy odpowiedniego użytkownika (skrzynkę), na której chcemy stworzyć nasz mailer.  Musimy na użytkowniku mieć wykupioną licencję Microsoft 365 Business Standard/Premium.



1.2. Wybieramy "Zarządzaj aplikacjami poczty e-mail":




1.3. Wybieramy SMTP  z uwierzytelnianiem i zapisujemy.



KROK 2. Połączyć mailer Exchange z Caterings


2.1. Uzupełnić dane w Caterings -> Konfiguruj markę -> Mailing i SMS:


Szyfrowanie: TLS

Host: smtp.office365.com

Email nadawcy: email, na którym mamy zrobiony mailer

Nazwa nadawca: nazwa cateringu

Port: 587

Nazwa użytkownika: email, na którym mamy zrobiony mailer
Hasło: hasło do naszej skrzynki pocztowej, na której mamy zrobiony mailer

KROK 3. Sprawdzenie działania

3.1. Do szybkiego sprawdzenia czy mailer działa posłuży nam Przypomnienie hasła na panelu klienta.

Aby to zrobić wchodzimy na nasz panel klienta w "Zaloguj się" i wybieramy "Nie pamiętasz hasła?"


Wprowadzamy mail, na którym chcemy sprawdzić działanie mailera i klikamy Zresetuj hasło. Jeśli dostaniemy mail - wysyłka działa. Wypróbować działania można oczywiście też innym typem maili (założenie konta, złożenie/anulowanie zamowienia).

Jeśli konto z takim hasłem nie istnieje w systemie - możemy w ten sam sposób sprawdzić działanie tworząc konto w systemie - wówczas dostaniemy mail informujący o stworzeniu konta.


UWAGA: jeśli wydaje się, że mailer powinien działać, a nie działa - należy sprawdzić czy mamy włączone odpowiednie maile w zakładce Konfiguruj markę -> Powiadomienia mailowe.



Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami