Komunikaty

Zakładka "Komunikaty" to przestań, w której można utworzyć oraz podejrzeć wiadomości wyświetlane w ramach profilu klienta.

W komunikacie możemy utworzyć dowolną treść np. o utrudnieniach z dostawą, o nagłej zmianie posiłku w diecie czy wyjątkowej okazji z której mogą skorzystać klienci. 

Dodanie komunikatu

Uzupełnij treść komunikatu w formie podstawowej lub HTML (np z linkiem), wybierz datę, kiedy komunikat ma się pojawić na profilu klienta i zapisz, aby opublikować. Można wstawić też obrazki.

Edycja lub usunięcie komunikatu jest możliwa za pomocą ołówka lub kosza.


Komunikaty wyświetlą się na konkretnym dniu zamówienia na Panelu Klienta, nad posiłkami.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za feedback Wystąpił problem podczas oceny artykułu.

Wciąż potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami